tisdag 16 mars 2010

I did it,how about that? I fuckin did it again!

Yes! Jag startade en blogg igen för 100ade försöket,men denna gång kanske det håller?


Sitter och äter en negeboo...nej Wienerbread och njuter av ensamheten medans jag har datorn i knät och en svallertiding på sidan.

Christina Aguilera behöver en makeover,och Daniel Radciffe från harry potter kommer aldrig bli snygg! Och whats up med Tokyo Hotel och varför luktar mina fisar så stans äckliga idag?


Sen har jag en fundering,vi får hemskickat på post bindor,rackhyvlar och annat skit,men varför får vi inte kondomer? Vi får dom ju ändå gratis om vi väl går dit? Think aboooot it,like sylvester stallone skulle ha sagt!


Sen har jag läst att allt hänger på håret 2010,hmm vilken tur att jag ska göra en makeover då med bästa sanna.


I mitt horoskop idag står det: Har du tur så faller allt på plats. Men jag måste bara hitta platsen först,så wait!


Im off,have A nice one!


1 kommentar: