måndag 29 mars 2010

What did you say?

Nu sitter jag i vårat vardagsrum och kollar på drag me to hell med järngänget och mammi!! Vi har tagit en paus från monopol spelandet och inväntar maten som består av potatis,öring och räkor :) (mina kusiner denna gång)

Igår hyrde vi massa film och åt biteline pizza..Ni som inte sett Taken,see it!

Måste passa på att skriva att jag har blivit adopterad av världens bästa sanna och lotta,kan inte vara lyckligare just nu,och vet ni vad?? Jag slipper att rengöra kattlådan :) Ser fram emot våra dagar som kommer att spenderas,alla våra spel kvällar och alla våra klippa och klistra kvällar.
Lotta och sanna You guys are awesome,not like me but close!;)

Har haft den en sjukt bra helg,tnx everyone..och du sanna,no more guys on a night out :)

/räkan



Have a nice one!

1 kommentar:

  1. Gulliga Räkan, jag är så glad att du har kommit in i våra liv, ett underbart tillskott å vi släpper dig aldrig:0) puss å kram

    SvaraRadera