fredag 23 april 2010

At last!

oj oj oj

Har visst glömt att uppdatera lite ! Men är iaf back in soundvalley!
Åre var grymt,men to much...fattar inte hur jag klarade hela förra halv året haha!
Det bästa med åre var att Järngänget var och hälsade på,helt klart!

Idag är det skinande sol,Maya fyller 13 år Stort grattis :) Sen blir det nog grillning ikväll :)
wiiieeho! Hade vårets första grillning hemma hos mor härom dagen ,alla från järngänget var med totally awesome var det :)

Hade en girls night out i onsdags med bästa sanna,blev full som en kastrull medans sanna blev lika full som en köttgryta! Men roligt var det!

Nu är det helg,en härlig fredag och kan verkligen inte sluta le!
Livet har varit jobbigt en längre tid,men jag är så lyckligt lottad och njuter av varje dag,livet kan inte bli bättre än så här :) Inte en sekund ska gå till spillo igen! Vill tacka mina ny till komna vänner i järngänget för att jag har så otroligt roligt med er :) Hjärtat glömmer aldrig minnen :)
Ikväll kommer även min älskade vän fiiiee till staden,så imorgon blir det utgång ala wigga style ;)
Längtar! Men först,Njut! Det kommer aldrig igen en fredag 23/4 2010:)

Have a nice one!

2 kommentarer: