måndag 12 april 2010

Har haft en sjukt bra helg,förmodligen den bästa på länge!

Järngänget drog hem idag efter,4 helt radical dagar här i åre!

Fredagen jobbade jag hela dagen medan dom andra satt i partybussen på väg till mig,när dom väl kom till mitt jobb kidnappade dom mig slängde mig på ett par madrasser i så kallade "partybussen" och sen dumpade dom mig ensam med en öl. Haha sjukt roligt!Dom vet vad som gör mig glad :D

Sen blev det massa sprit och utgång åt även mat på liten krog,babbian goda pizzor,vi drog sedan på bygget, BETALADE 180 spänn för att komma in,säger som chrille jävla stockholms priser jag blir så förbannad!

På lördagen var det jobb som gällde för mig igen,vet inte vad dom andra gjorde under tiden men sen blev det åter igen massa alkohol och denna gång var ett annat järngäng med oss oxå,Har aldrig skrattat så mycket till en historia så mycket som jag skrattade åt apan...kan ta den en annan gång!
Käkade hur god mat som helst på Broken!
Hua,sen drog vi till dippan och dansade som aldrig förr,hur awesome som helst!

Igår började vi dricka tidigt eftersom det var min lediga dag,drog och käkade på sibylla sen After ski på timmerstugan,hur jävla radical som helst träffade bästa sofia med :) skoj!! Sen blev det Bad på Holiday club,på deras saouna world...drack bira och myste...lyckades kryssa av nåra till måste grejer på mina listor nu ;)
Roger höll på att döda mig,sanna gjorde bästa säl hoppet och johan gillade att dyka från sidan...hade jätte skoj.
Men dog av efter det drog och käkade kebab och blev bjuden på glass,sen drog vi hem och somnade till tvn,härliga söndagar !

Idag var vi och fikade på localatte och spelade geni och galenpanna,kajsa och micke och sofia kom och lekte med oss =)
Stekte i solen med våra underbart vackra glajer, sen drog vi och badade igen på Continental inn :)

Allt kortfattat! Har varit hur bra som helst,saknar dom massor redan men snart är jag hemma igen med en underbar googel bränna...or not! Men en bränna iaf :)
MAT MAT MAT mums vad gott det är med mat. Beach 2010 here I come..

PZ Have a nice one!

Örongodis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar