tisdag 4 maj 2010

Ohh here she comes...


Idag:
vaknade 07:30,somnade 02:45 ,vem f*n är det om borrar i mitt hus,ja just ja avloppkillarna,är dom snygga NEJ? Är jag Trött JA!

Men nu är kl 11:56 och jag mår BRA! Jag är PIGG! :)

Idag är det en sån dag minnen kommer skapas,jag känner det på mig,inte en vanlig dag,vet ni varför Jo för att jag ska vara med bästa Sanna idag!
wiiieho!

Inatt satt jag och pratade med Bästa Fiiee i telefon i timmar kändes det som,mycket hälsosamt,saknar henne mucho! Kanske drar en resa till henne nästa helg,är grymt sugen :)

Haft en intressant helg,fredagen var det grillning hos rogga,med massa öl och sällskapsspel..sen blev det en sen utgång på allstar. Men roligt hade vi!
Kl 02:någonting fick jag ett smickrande sms: AS! sanna som blev lite bitter att jag drog hemåt! ;)

På lördagen blev det åter grillning men denna gång i Banjoland,hur gott som helst! Sen drog jag in till stan mötte upp sanna och gick på allstar,Jag var Nyckter! Sanna var lite rund under fötterna,men rogga ska vi inte änns tala om han gjorde en klassisk däckning senare på natten,och tydligen skulle han färga alla människor,och det var sagt mer som ett hot!:)
Söndagen blev en bakis dag även för mig som inte änns hade druckit,det smittar av sig! Men vi bakade muffins och åt magiska chokladbollar:) Härliga söndagar!

Nu ska jag dra! c-ya dont wanna be ya!

Om snöret inte håller, utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre.
Vårat snöre gick av,och nu får vi helt enkelt byta ut snöret! PZ!

1 kommentar: