tisdag 12 oktober 2010

Jag känner den,LivsGlädjen!

Det är den 12 oktober idag,nästan halva oktober har gått och snart är det vinter?
Ska bli en av de kallaste vintrana i år,jag har inget emot vintern men måste den vara så lång? och Kan vi inte få fler sol dagar under vintern?

Det är otroligt vackert ute just nu.

Hösten är mysig,på alla sätt...det är mysigt att kramas och pussas,det är mysigt att spendera sina söndagar med dom allra närmaste och spela bingolotto,det är mysigt att hyra film efter film och aldrig tröttna på att just bara vara,det är till och med mysigt att kliva upp på morgonen för att pallra sig till jobbet,som ibland kan vara en pina,men när jag vet att när dagen är slut och jag fått uppleva motgångar sura människor,stress,att jag möts med glädje,saknad,kärlek och skratt så är allt värt det! Mina dagar kan verkligen vara skit,så länge jag har er vid min sida så kommer jag aldrig känna mig som skit! Jag är en människa som ler 95 % av min tid,för min mamma har en gång lärt mig att ett gott skratt förlänger livet,och jag planerar att leva länge!

jag känner en pirrande glädje...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar