torsdag 21 oktober 2010

Stråla i höst!

Det är idag den 21 oktober...ja ett datum en månad ett år!

Men det är en torsdag,en torsdag som jag aldrig upplevt eller kommer uppleva igen.
Jag vaknade annorlunda,på ett mycket positivt sätt,men min fukost var lika dan,havregryns gröt och ägg,men jag delade med mig idag,dagen är redan annorlunda!

Imorgon ska vi tjejer på Ladies night på Eon arena,vi vann biljetterna härom dagen,riktigt skoj ska det bli!

Snart åker min syster på praktik i dublin,så måste verkligen åka och hälsa på :)
Får även snart fin besök från stor staden,tre vackra tjejer för en riktig tjej helg i lill staden. En tripp till "hemstaden" Trondheim ska det oxå bli,och hälsa på emma i umeå,det är mycket som ska hinnas med men det finns ju tid.

Träningen går finnemang,har fått riktigt bra kondition,skulle vilja införa take sundsvall,precis som dom har gjort i stockholm,http://takesthlm.mtv.se/.
Folk bör röra på sig! Kom ut och lek!

Lev väl !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar