tisdag 26 oktober 2010

talking to the moon.

Helgen var riktigt bra :) Ladies night var bättre än väntat,och utgången efter var riktigt skoj !

Åkte på långpass jobb på lördagen även fast det var min lediga helg,och efter det tog jag en öl på allstar och lyssnade på reggea med gänget. I söndags drog vi alla och käkade på mitt jobb,vissa mer bakis än andra :P Sen blev det bingolotto och film, bakade en kladdkaka åt alla som var super god :)

Idag fyller mamma 44 år,så hon ska ut och fira med sina tjej kompisar,medans jag blir barnvakt åt min bästa lillebror :)

Drog upp och sprang i morse,riktigt kallt ute nu,och nu blir det sushi buffé med sanna och lagga,sen träning igen,ska försöka köpa mig ett träningskort nu när det är så kallt ute,men är svårt,men blir nog bra vilket som,jag är inte kräsen av mig! :)

Lev väl alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar