onsdag 3 november 2010

3/11

Idag tog jag tag i något och GJORDE DET fullt ut på engång,en sak som jag aldrig trodde att jag skulle göra så nu är det bara att vänta och se.

Helgen var hur bra som helst,fick dock jobba över många timmar men värt det.
Blev en bra halloween med massa vänner. Blev en full dos med söndags mys,och veckan har börjat igen. Jobb jobb och träning! Bror har varit hemma från trondheim nu så har spenderat tid med han,han fyllde 23 år i måndags så firade han igår,han fick en utlandsresa av mig,så i januari ska vi åka någonstans :) skoj!

Syster har åkt till dublin nu,så bor alldeles själv nu i 3 veckor,saknar henner redan!

Du får mig att le,allt är inte perfekt men jag njuter och ler.

Nu ska jag iväg och käka lunch med bonnie! Lev väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar