tisdag 23 november 2010

Glad:)

En klock man som jag spenderar mycket tid med lärde mig att om man inte kan prata så kan man skriva ner viktiga saker som man vill säga för att sedan ha lättare att ta upp det.
Jag har en extrem svaghet och det är att inte kunna prata,jag vet allt jag vill säga men när jag väl ska säga det så kommer det inte ut ur min mun,och det gör mig väldigt frustrerad. Så nu sitter jag här,skriver om skit i bloggen medans jag skriver det viktiga på ett papper. Funkar det?


I fredags fick jag ett samtal som verkligen gjorde min dag,dom ringde närmligen från Body shop och medelade mig att jag vunnit en tävling hos dom som heter uppfyll din dröm. Det jag vann just då var deras nya parfym Dream edition och duschkrämen.
Men det är inte den stora vinsten utan den kommer senare om jag nu vinner det. HOppas!

Helgen har varit hur bra som helst,var på bio med du på fredag och såg nya Harry Potter,och den var verkligen jätte bra.
Sen på Lördag var vi ut,syster hade kommit hem,hade besök från stockholm,helgen hade inte kunnat blivit bättre. Tackar för en otroligt bra helg!

Söndagen spenderades med att kolla på den riktigt gamla serien Tre Kronor hemma hos R,jag lagade middag medans resten spelade tv spel,Älskar våra söndagar!

Lev väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar