måndag 8 november 2010

Kempe bra!

Nu är körkortet igång,känns skönt,har till februari på mig annars förlorar jag ett vad mot roger. Och jag förlorar aldrig!

Sen ska jag även börja plugga,vilket jag aldrig trodde,så jag har sökt till Psykologprogrammet HT2011 på Mittuniversitetet i sundsvall,och kommer även under VT2011 gå kvälls kurser. Vilken inriktning jag ska välja är fortfarande oklart,och om jag kommer klara detta är fortfarande oklart,och om jag kommer in är fortfarande oklart. Men jag ger inte upp i första hand!

Just nu är det bara jobb och massa jobba som står på schemat,under december månad har jag inte en enda dag ledig som det ser ut nu,så gäller att planera,ska även hinna med att jobba åt mamma med på lasses,kommer bli en hektiskt månad,men mer pengar till min feta plånbok :P

I helgen såg vi Saw3D,tror jag spydde några gånger inombords,sen drog vi och spelade tvspel. Jobbade hela lördagen,drack lite vin och gick på snowboards eftefest på allstar,söndagen var den segaste genom tiderna,låg i sängen och kollade film hela dagen. Och nu är det måndag,och jag är ledig! Ska iväg och träna nu!

Lev väl! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar