måndag 29 november 2010

Manny, until now we scraped along the ground like rats, but from now on, we soar. Like eagles. Yeah. LIKE EAGLES... ON... POGO STICKS

Jobb Jobb och jobb har helgen beståt av,han med en film och mys i lördags och hann även fira första advent hos mig med söndagsgänget,bjöds på glögg,pepparkakor och tändaljus och en rolig julfilm,hade inte kunnat varit bättre=)
Idag är jag ledig och har fixat massor,fick dissen av lille bror för han ville vara med sina vänner istället för stora syster !

Idag är det den "Maniska Måndagen" ,finns ingen annan dag på året som vi handlar på så mycket som idag på nätet,handlas för flera miljarder,väldigt facinerande!
Själv handlar jag väldigt mycket på internet,och har alltid gjort,jag är verkligen inte den tjejen som gillar att gå och shoppa på stan,blir trött på det väldigt snabbt.

Ikväll släpps ipad,undra om det blir lika hysteriskt som Iphone 4?

Ne nu ska jag sluta skriva skit,och umgås lite med bompa och sofie!

Jag önskar jag kunde plocka blommor just nu,för vill ge en till dig,du gör mig så glad,varje dag!

Lev väl!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar