onsdag 8 december 2010

Förändring kan vara något positivt!

 Allt som vi verkligen älskar är oersättligt, och allt som vi kunnat tänka oss ersätta har vi aldrig i sanning älskat.


Har Inge tid alls känns det som denna vecka,får till och med köpa nytt för har inget rent ! Att jobba 14 timmar om dagen är inte skoj,men work Hard,play Hard right? Idag har jag bara jobbat på Biteline,slapp jobba hos mor min,väldigt skönt,så tänkte att jag skulle hinna med att tvätta men icke,då finns det inget ledigt förening fredag! Vill bo i ett eget hus nu!! :D

Helgen var hur bra som helst, blev en hel kväll med grabbarna på fredagen, åkte för första gången i mitt liv raggarsvängen!
Sen på lördagen var det 40 års fest hos Lotta och Daniel,verkligen en lyckad kväll och avslut ;) träffade underbara Henning och Fanny och deras skatt axel,blev förälskad på plats !

Söndagen var underbar som alltid,dock var jag jätte bakis men sällskapet gjorde allt mycket bättre!
Vi var hemma hos Roger, Sanna julpyntade,sofie och Peter intog soffläge medans jag och Roger lagade mat ! Blev årets första mini julbord, åh gott var det,såg världens bästa jul film och drack glögg,Jonas och johan kom med lite daimtårta,mums! Ni är bäst,kärlek !

Har verkligen en monster månad framför mig,men känner på mig att det kommer bli en bra månad,många som kommer hem,och mycket fest ! Tid finns,annars finner vi tid !
Fick en komentar idag på jobbet : Hur kan du vara så positiv,till allt,jämt ?
Och jag svarar som jag alltid svarar,ler du till livet och njuter så ler livet till dig och ger dig frid,man kommer aldrig finna lycka om man inte kan glädjas åt andra och livet.

Nu ska jag duscha,blir bio ikväll,mys ! Lev väl

(ursäkta mina stavfel skriver från iphonen och har inte lärt mig riktigt än)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar