tisdag 14 december 2010

Put your hand on my heart.

Sitter hos min bästa Sanna just nu,har en girls night,båda sitter framför varsin dator kl är 02:08,vilket är en tidig kväll i denna lägenhet,själv ser jag i kors kan inte prata och mina ben har domnat bort,but hey en vanlig natt på rådhusgatan 31 ;)

Julen närmar sig med snabba steg,otroligt snabba steg,nästan för snabba,nu blev jag stressad,väldigt stressad,har inte köpt en enda julklapp och som ni alla vet har jag 6 syskon bara....suck! Tidsoptimist som man är så kommer det väl gå galant detta år med,sista minuten julklappar,de är kärlek!

Håller på att kolla förgäves efter en juldagen klänning och nyårsbubbla på nätet,men finner inget alls,sökandet fortsätter,för nu ska jag stå upp för min och sofies älsklings fras,-För det är jag värd !

Börja känna i kroppen att jag är trött,men man får se det positiva i det hela att man får njuta när lönen kommer,kanske åka bort sen sväng och bara slappna av,det behöver jag!

Jag känner ingen riktig motivation att skriva just nu så Lev väl alla och God jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar