måndag 14 mars 2011

Kom nyss in från en springrunda,när tanken just slog mig, det är inte vart som helst man kan vara ute och springa denna tidpunkt i mörkret. Vilket får mig att uppskatta sverige och dess trygga land.Visst finns det mörka sidor och mörka människor här också,men ingen just här som skulle skjuta mig i huvudet för att jag är i fel område(!) eller att jag sa fel saker vid fel tillfälle,och stod upp för vad jag tyckte. Men jag tänker inte neka att jag är osäker ibland på att det lurar någon i busken, men jag hoppas på ett felfritt samhälle en dag där man aldrig behöver kolla sig två gånger om,och känna sig otrygg.


Jag försöker få med mig mina vänner,men vissa av mina vänner är otroligt slöa,och dom som tränar vill träna på gymmet. Men jag är lite av en frilufsmänniska så jag gillar att vara ute. Det går inte änns att jämföra att springa på gym som att springa ute. Men jag längtar tills sommaren kommer så man slipper all snö.



En sak till,jag vill fiska....



Lev väl!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar