måndag 11 april 2011

Du älskar livet för mycket för att dricka ditt eget piss.


Sanna och mina spekulationer angående filmen 127 timmar,Sanna kom fram till att jag älskar livet för mycket för att kunna dricka mitt eget piss.



Idag var jag och lotta på en lång promenad i det fina sol vädret.




Han med lite vår sol på stan med sanna,dock shoppade sanna loss,själv köpte man ju en bikni för månadslönen så höll hårt i pengarna. Lina och carro kom ner och njöt av solen med!


Åt Glassbuffe!


Blev Facerapead mitt framför ansiktet.


5 Timmars jobb,tråkigt!


Busringde till jobbet,från jobbet.



Sen möte Sanna upp mig och vi drog ut på Äventyr!





Stannade till hos Carro och blev bjuden på paj,och kollade Big Brother.

Härlig måndag!


Lev väl!


( Jag älskar livet för mycket för att kunna dricka mitt eget piss = Jag älskar livet för mycket för att kunna utsätta mig för en sådan situation,men om det väl hände,så gör man allt för att överleva. )

1 kommentar:

  1. nej vi kom överens om att du älskar livet för mkt för att INTE dricka ditt eget piss! när det väl gäller gör man allt för att överleva, joooerå!!

    SvaraRadera