torsdag 28 april 2011

Nu är det fredag och en hel vecka har gått sen våran livliga resa.




Söndagen spenderades vid ån,jocke bjöd på påskskinka. (bakishäng)


Måndagen kom,dock en röd dag,men får oss som jobbar inom resturang och handel finns inte ledighet på världskartan,så trött som man var efter helgen var det bara att börja jobba.

Drog ut och sprang efter fyra dagars ledighet,och det gick segt,men man kommer snabbt tillbaka i samma tempo igen.

Tisdagen var halv ledig och spenderade med mina bröder.

Jobb,träning,fått mig en solbränna och lite till jobb.Hunnit med påskmiddag med familjen.


Igår var vi onyttiga på brädgatan.



Idag så var jag och Roger och åt lunch på saffrans bodega,var helt okej. Fick även sällskap av Johan och hans kompis,mycket trevligt. Drog vidare och stekte i solen med en take away kaffe.


Sen blev det trädgårds arbete,kan erkänna att jag solade mest med glimten i ögat.



vi har likadana skor.


Det är sista april nu och majbrasorna ska tändas,blir dock en lugn helg eftersom jag jobbar hela helgen. Blir väl nån grillning och sånt mys.

Har anmält mig till mitt första lopp idag. Jag och fabio ska springa Blodomloppet i Uppsala hans nu mera hemort. Ska bli riktigt skoj,bara att ligga i nu,disciplin rakt igenom,jag och min bästa vän kommer klara detta galant!


Nu måste jag sova!


Lev väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar