söndag 22 maj 2011

Då var helgen slut. Ligger just nu och lyssnar på Gentle Rain,Soothing Sounds of Nature,finns inget bättre,så rogivande för själen.

Har haft en otroligt bra helg. I fredags var jag ute och sprang,satt i solen halva dagen sen hade jag min första arbetsdag på olearys,så där kommer ni också se mig i sommar. Blir mycket jobb i sommar,härligt. Men ska inte glömma bort att ha lite fritid med,skönt att jag är ledig många helger :)

I lördags var jag barnvakt åt axel,hade en underbar dag i solen. Sen blev det till att njuta vidare i solen med tjejorna,drack nån bärs,drog på förfest satt ute i naturen,sen drog jag hem.
I dag klev jag upp med tuppen och tog en löprunda,sved till i höger baksida lår,så tror nämligen att jag har åkt på en överansträngning där. Får ta det lite lugnt,men vill ej!
Sen har vi varit ute i solen hela dagen och spelade kubb,först på norra,sen södra sen i greveparken,sen slutade vi dagen med grillning med gänget på brädgatan,och spelade lite mer kubb. Rs gård på sommaren är helt fantastiskt,speciellt nu när vi fixat så mycket. Kommer bli så sjukt fint när det är klart!

Har haft en fantastiskt helg,och en oerhört bra söndag! Jag är solbränd :)

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar