tisdag 10 maj 2011



Det finns en fara i att aldrig hitta vägen,

och det finns nått vackert med att vandra den ändå.


Hur ska det gå?


Ligger i solen och njuter av sommar värmen,dator i knät boken i handen och naturgodiset vid min sida. Livet känns underbart idag,jag är verkligen som en berg och dalbana,vet varken in eller ut,tar på mig olika skor,sminkar ena ögat,rusar och hinnner inte tänka efter.

Metafor.

Väntar på att elvisa ska komma,sen kommer även sofia och vi ska vandra till någon park och bara vara idag,för idag tänker jag inte göra ett skit.


Livet.


Jag har fåniga små fjärilar i magen.


...och jag tror att det är sådana där gula små saker- citronfjärilar,för det är lätt,pirrigt och som i solljuset i flytande form.


Hur ska det gå?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar