torsdag 19 maj 2011

Jag gillar

Jag gillar:

Dig,just för att mitt hjärta slår dubbla slag när jag ser dig.

Lukten av blommor,sommar,vinden genom mitt hår,din doft,doften av havet,nyklippt gräs.

Sanna,för att hon är den mest fantastiska människan i världen,och lotta som uppfostrat 3 underbara ungar,och för att hon är just den hon är,lika underbar.

Min familj,banjoland,ozzy,nala,sessan.

Alla mina syskon lika mycket. Och hur stora alla blir.

Min mamma

Lina och rikard,dom är vackra människor,ingen "bråkar som dom".

Att jonas har ett förhållande med sin bil,och för att han är det gladaste människan jag känner.

Att emil flyttat in hos roger.

Att sommaren kommer bli fantastisk.

Att jag hittat tillbaka till mig själv.

Att springa och att det går så otroligt bra.

Alla mina vänner.

Mat,och att alla mina vänner gillar mat.


Jag gillar så fruktansvärt mycket just nu,jag är glad.

Du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar