onsdag 18 maj 2011

perfekta dagen


vi är roliga :)




  • Jag har haft den perfekta dagen.


Började i morse med ett varv runt sidsjön,sen vidare till R. Vi gick på en promenad och köpte nybakat bröd. Började ordna på gården,golotta kom även förbi och hjälpte till,vi hade det jätte trevligt. Sen vips 9 timmar senare efter massa slit,blev det grillning med M,E,R och jag.
Rs gård är otroligt fin nu. Och finare kommer det bli!!!!

Sen blev det film med gänget,jag kunde knappt ligga,har lyft så många plattor idag att jag är helt slut i ryggen. Vi såg I am You,riktigt sjuk film. Mår inte alls bra efter denna film,grinade en skvätt. E bakade kladdkaka och lino köpte gräddo.

Nu är kvällen slut och jag har ett stort leende på mina läppar,jag har ett bra liv,och fantastiska vänner,och jag har du. Jag kan inte önska mig med vardaglig kärlek.

Träningen går bra,tempot är i topp,dock är ju knät lika som alltid,sen har vi ju magen,vill jag inte ens tala om. Men jag har en vilja av sten. Har uppnåt allt jag velat inom träning,nu är det bara av rent nöje att jag forsätter. Ska försöka lägga upp för och efter bilder någon dag :)

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar