torsdag 12 maj 2011

Snart är det sommar och då ska jag :

Forsätta golfa,testa segways,fira systers student,åka på festival,åka på en sista minuten,jobba,forsätta vara virrig,fortsätta vara mig själv,kanske testa på klätring,forsätta springa,forsätta dricka öl på alla uteserveringar med min sanno och linno och alla andra,alrig sluta åka longboard,kajakpaddling,campa,bada,köra speedcat,kanske ta grönt kort i golf,testa kitesurfing,åka wakeboard med emil och roggi,testa äventyrsbanan i stockholm,fiska,hade velat testa military training i stockholm,springa lopp,vindsurfa,åka båt,cykla downhill(kanske äntligen får med mig nån),testa zorbing,hoppa fallskärm med någon,klappa vargar(eventuellt dansa med dom),fyrhjulingssafari,uppleva tynglöshet,åka till high chaparral,ballongflyg(om höjdskräcken tillåter mig),spökmiddag och vandring för två i stockholm,pole dance,plantera blommor,grilla,få andra att upptäcka min sångröst,ha allmänt kul hela sommaren. Allt detta ska jag göra med alla jag älskar och som står mig nära,och hedra dom som inte längre kan,men finns med oss i våra hjärtan.

Summer 2011,Bring it on! Livet är nu inte sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar