lördag 4 juni 2011






I tisdags hjälpte vi Emil att ta dit sin studsmatta till Rs bakgård. Så i tisdags tror jag att vi hoppade i 6 timmar i sträck,lite träningsvärk vi alla hade.Sannas byxor sprack,notera att dom gjorde det när hon för första gången skulle kliva upp på studsmattan. Tror vi hoppat varje dag sen dess,har (nästan) äntligen satt en framåtvolt,måste bara landa rätt. I onsdags var alla ute och drack,oerhört skoj,vissa blev för fulla,vissa minns inget,alla var bakis.
Jobbade hela torsdagen,var en riktigt pina,solen sken,stekhet inomhus och massa folk! Fy!
Sen blev det film hos sanna med alla,och sleep over,mysigt :)

Jag och R åt en lunch på 1891,ej imponerad. Sen blev det trägårdarbete,jag älskar verkligen det,man finner sån ro i kroppen. Grillning och sällskap av gott folk. Idag åkte alla pojkar på en fantastiskt båt resa,det är dom verkligen värd allihopa.
Själv ska vi tjejer ut och åka bil med kjell på crusingen i stan,blir en upplevelse :)

Haft en syskon dag på stan i solen,träffade sofia och satt och surrade massor,bränt mig på näsan.
Suktade efter glass,men åt ej.

Skönt med lediga helger,nu ska jag göra mig fin(are) !

Lev väl ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar