söndag 13 november 2011

Habits

Motivationen är inte på topp idag.
Jag kan med ärlighet säga att jag känner mig vilsen,inte alls redo för en ny vecka.

Det är förtvivlande hur en liten grej,kan rubba allt annat runt om kring.
Hur ens vardag kan bli total kaos. Kanske inte synligt för omvärlden men inombords känner jag stormen.
Man kan verkligen tappa allt,men jag vet att det är lätt att komma tillbaka på rätt bana igen.
Men ibland sviktar till och med viljan,precis som verkligheten givit mig en stor käft smäll.
Jag måste återhämta mig. Men jag vet,jag vet att jag kan och att det går.

Det är just sådana dagar som denna,då min envishet kommer till god användning.

När jag känner mig lite nere så sjunger jag,mina granna lär njuta. Idag kan jag säga att min röst är fantastisk. Genom allt negativt kommer alltid nåt positivt.


( denna låt sjunger jag just nu om och om igen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar