lördag 10 december 2011

En perfekt fredag.



Hade en perfekt fredag hos R igår. Ost och kex,fikon marmelad,choklad i alla dess former,rödvin och Sunnes Jul. Blev så där mysigt varm i kroppen,verkligen en avslappning jag behövde.
Veckan har varit bra i sig,i torsdags var vi alla hemma hos lina och skulle se film,dock funkade det inte så blev ingen film,men vi hade lika kul ändå.
Annars ser väl veckorna lika dana ut,jobb,jobb,jobb och massa träning!
Har haft två givande möten denna vecka,det är så fantastiskt att se att vi utvecklas och snart är i gång,men det här med tålamodet...det går bra en så länge.

Just nu sitter jag och skriver julkort,förbaskat roligt. Det är min älskade Sanna som lärt mig att skicka julkort,har aldrig gjort det tidigare. Skulle egentligen iväg och träna men har en förkylning som hänger över mig så låter träningen ligga idag.
Ikväll blir det bara mys igen då kroppen inte hänger med i takterna,så ikväll ska vi umgås med Lina Och Rikard. Ser fram emot det.

Återgår till Julkorten!
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar