lördag 17 december 2011

Julfest.


Och så var det Lördag igen.

Veckan har gått snabbt,kan bero på att man jobbar verkligen arslet av sig under jul tid. Jag tycker jag jobbar mycket men R jobbar ännu mer. Det är knappt man hinner träffa någon alls nu,alla jobbar och är så duktiga.Tur att det snart är över.


Entreprenörskvällen var lyckad,åt mitt första julbord och lyssnade till fantastiska människor och deras resa till framgång. Fick många visdoms ord,och många "gör aldrig så". Det var en otroligt inspirerande kväll.

Efter det drog jag direkt till R där vi gjorde marängsviss och såg film. Gott!
Igår efter jobbet for vi hem till mig och kollade film och åt massa godis,det var vi värda.
Nu är det jobb igen som kallar,sen efter det är det Jul personalfest. Ska bli roligt. Dess värre blir det en tidig kväll för mig då jag stänger idag och öppnar imorgon.

Har sådan fruktansvärd tränings värk i hela överkroppen då jag och Rebecka körde en hård fysträning igår och dagen innan.
Så idag blev det en vilodag,kan knappt röra mig eller skratta. Det är så härligt!

En vecka kvar till Julafton.
Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar