måndag 12 december 2011

My Butt.


Idag fick jag höra att jag hade en stor rumpa.

Ny vecka.

Klev upp tidigt imorse,snön fall från himlen.Fick ett sms av dig: Du är en fantastisk människa <3 .
Log stort för mig själv. Kände mig stark och gick till jobbet.
Har haft en bra dag. Hade tänkt att efter jobbet skulle kasta mig in i Birsta Citys jul djungel.
Men avstod,ganska stark.

Istället tog jag mig till gymmet och möte upp min arbetskollega Rebecka och körde ett hårt spinning pass. Rebecka har nyss flyttat hit med sin kille. Riktigt go tjej,och hon älskar att träna som jag.
Hon är även en elit tränare inom skidsport,tävlat i sm,vm och massa annat. Hennes lår muskler skulle jag vilja ha,även fast jag är väldigt nöjd med mina.
Imorgon ska vi på spinning igen. Ser fram emot det.

Och på onsdag ska jag på Entreprenörskväll på MIUN,är riktigt spänd. Jag och Frida kommer få en riktigt spännande eftermiddag.
Länkhttp://www.miun.se/sv/Delwebbar/MIUNInnovation/Evenemang-pa-MIUN-Innovation/entreprenorskvallen/
Igår avslutades kvällen men en skräckfilm hos R,det är verkligen inte min grej. Sov oroligt hela natten. Vek som man är!

Nu ska jag planera lite julklapper och sedan avrunda kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar