fredag 27 januari 2012

Helg igen?


(Fick ett par roliga örhängen av Lagga i Onsdags,hon har kallat mig Räkan i snart 4 år(?) så vad passade inte bra då. Jo ett par räkörhängen.)

Nu var det helg igen(!).

Veckan har gått snabbt,har jobbat hela veckan. Men idag är jag faktiskt ledig. Super skönt.
Jag R och Fabio var och käkade lunch på nya Wretmans,det var helt okej. Man fick mycket mat för pengarna. I onsdags blev det en spontan ute kväll med Sanna,Lagga,Sofie,R,Emil och Lina. Det var hur trevligt och mysigt som helst. Och igår gick vi alla ut och käkade sent på kvällen och surrade massor på mitt jobb,vi har så förbaskat roligt allihopa.

Träningen går bra,jag har kört så mycket spinning den här veckan att jag nästan känner mig mättad,men det blir ett eftermiddags pass idag med. Och Magen,vilken utveckling,sakta men säkert når jag mitt mål!

På måndag ska jag träffa L från Affären,ska bli ett spännande möte,vi kanske kan samarbeta trots allt,även fast jag kan känna att det går i mot allt det jag vill,men för att få något stort måste man börja litet och utveckla!

Helgen i sig innehåller jobb,men ikväll blir det en trevlig kväll med tjejerna. Och imorgon efter jobbet tänkte jag visa mina kock gener och bjuda på middag.

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar