onsdag 18 april 2012

En update

Livet är bra,kanske inte helt perfekt men jag kämpar på för att få allt att funka och mina drömmar att bli verklighet. Inget serveras på ett silverfat och kämpar man tillräckligt hårt så klarar man allt! För inget är verkligen omöjligt!

Jag är kär,på gott och ont,the bird will come back if its meant to be. Tiden med dig är fantastisk:)

Om en vecka drygt är det premiär,jag skakar i hela kroppen. Det är stort!
Imorgon är det fotografering med Lajv Magazine,på tisdag Sundsvalls Nyheter,och onsdag Dagbladet. Ser verkligen fram emot morgondagens fotografering,ska bli roligt att se vad Christofer Lönnå och Mange kommer på.

Här om dagen var vädret kanon,eftermiddags sol och joggingrundor,cykling,promenader och en planerad longboard premiär. Sen vaknar man upp till snö och elände,vill ha sommar nu!!!

Lev väl!

Ps. Jag älskar mina tjejer,och alla mina andra vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar