söndag 4 april 2010

Im in Åre Biatch!

Nice to be back,resan gick bra. Dock på tok för mycket folk och skrikande barn,lyckades även sitta breve en full tant som satt och sjöng hela resan och frågade när fan är vi framme i Östersund?? Hon kastade även av sig sina skor och pratade i telefonen upp och ner.

Hade en sjukt roligt sista kväll igår med alla,synd att ölen var slut men vi lyckades fixa alkohol ändå,och en sak är säker jag tål inte sprit :P
Dansade och minglade,blev borttappad och funnen,blev bortlovad och kärleksförklarad kvällen kunde inte bli bättre,och jag tackar gud för att vi inte åkte till Stornäsan!

Avslutade på Kebabmackerian kopian,där jag fick för mig att dela ut gratis glass,tills jag fick en rejäll utskällning och nästan hamnade i fyllecellen.
Men fick två portioner pommes iaf,no one can hate Me räkan!

Är så sjukt trött ska nog sova snart,men saknar alla hemma redan! Men i helgen smäller det,kommer bli skoj!

Har en ny Rooommie,handkrämarn...
Har en ny grouppeee,he loves my clothes,but thats my mål in livet!
Har en dator men inget internet..
Måste handla mat
Måste göra slingor
Måste shoppa sommarkläder
Måste jobba
Måste äta
Måste gosa
Måste bajsa
Måste sola
Måste träna
Måste sova
Måste inget.....

Have a nice one!

1 kommentar:

  1. du måste komma hem till sanna, lottapotta och bella swan!

    SvaraRadera