lördag 3 april 2010

Underskatta inte det lilla,det kan vara fröet till något stort!



Kom och besök mig!!!

Lördag morgon kl är 10:36 jag vaknade 09:00 alldeles för tidigt för mig,men har en fullspäckad dag. Drar ju nämligen till Åre imorgon och jobbar i två veckor så jag får in lite mer cash till järngänget.
Har inte packat ett skit heller,men behövs ju inte så mycket lite kläder och datorn,sen är jag nöjd. Det här med sista minuten är liksom min grej!

Vi var ju ut på skärtorsdag,jobbade först till halv nio drog sedan till sanna och fixade sen var det förfest på The mansion,spelade en och en annan rolig lek medans andra lekte arga leken.
Sen blev det Allstar för hela slanten,dansade som aldrig förr och blev tydligen väldigt rund under fötterna för hade jordens värsta baksmälla igår!
Och tydligen hade dryg Anette kommit fram oxå,hua stackarn.

Drog på påskmiddag igår bakis som satan och låg bänkad i soffan i fosterställning! lovely times!
Sen blev det sällskapsspel,film och massa surr med dom bästa.

Kommer bli svin skoj att åka till Åre och träffa alla igen,men kommer sakna alla här...men tiden går snabbt har jag hört när man längtar efter nåt :P
Sanna och lotta Gonna miss U my second family !!!

GTG!

Have a nice one

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar