måndag 10 januari 2011

Idéer, tankar och reflektioner

Att ha många bollar i luften verkar vara min grej.

Ärligt talat så har jag inte en aning om något alls just nu,känner mig grymt förvirrad men inte stressad.
Jag har ju min dröm om att öppna mitt jazz café,men jag har även en dröm som många inte vet,att börja plugga igen.
Att komma in på psykologi linjen är en dröm jag haft länge,har tagit mig 5 år att änns börja,nu har jag väl börjat och ska göra
Högskoleprovet den 2 april! Och klarar ska jag. Jag är ju lite kräsen också för vill inte plugga vart som helst,det ultimata vore Uppsala.

Sen flyttar jag från min stora lägenhet till en liten och det tar på kraften,hatar att när man väl blivit bekväm i det som är måste man
dra igen. Men det är ju bara positivt egentligen men otroligt drygt.

Träningen går bra,kan gå bättre och ska gå bättre,men har aldrig varit i så bra form som nu,från cirka 82 kilo till 59 kilo är för mig helt fantastiskt. För er där ute som kämpar med vikten,träning är det enda rätta sättet och tålamod. Bantningspreparat och sluta äta är det värsta man kan göra,ta på dig ett par löparskor och dra ut i det friska och spring,rensar både kropp och själ.

Ska dra utomlands i februari hade jag tänkt,så man får komma bort lite och få nya krafter till det nya året.
Längtar så otroligt mycket efter solen och värmen. Snön för med sig en viss glädje men nu är jag less.

Nu ska jag försöka sova,ska träna tidigt sen kolla lägenheten.

Det är naturligt att inte vilja ta bort något som får en att
Må så otroligt bra.

Livet handlar om att chansa,lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar