måndag 17 januari 2011

Vinnarskalle

Det är inte lätt att plugga!

Suttit med övningsprovet nu inför högskoleprovet,jag klarar det men det tar sån tid och vissa grejor fattar jag inget alls.
Som Psykolog måste jag kunna vad 7x + 4y är? Eller om Kvantitet I är större än kvantitet II ?
Vad har jag gett mig in på? Men envis som jag är så ger jag inte upp!


Har haft en bra helg,varit ledig hela helgen och bara myst på! I fredags var jag med tjejerna och avslutade kvällen hos sanna med massa surr film och karra,helt prefekt! I lördags drog jag tidigt och tränade med aylin,har börjat med cirkelträningenEgo,den är helt prefekt för såna som mig som älskar att träna på gymmet och koppla bort allt runt om kring.
Sen drog jag upp till herrn för en spel/film kväll,hade skit skoj,blev sent och ett minne för livet.
Sen söndagen var bara en slödag,tror jag låg i soffan hela dagen,förutom när vi skottade lite och köpte mat. Älskar söndagar!

Nu är det måndag igen och veckan rullar på med plugg,jobb och förhoppningsvis nån snowboard åkning,och pulka som sanna så gärna vill :)

Har blivit antagen till en grej som sker i april,och jag ser verkligen fram emot att göra nåt ovänat och spontant men mer än så tänker jag inte säga just nu;)

Lev väl alla!

1 kommentar: