onsdag 20 april 2011

Like a garden of flowers.

Ibland kan man känna att man tappar bort sig själv,sitt tänkande,sitt agerande.
Just idag kom jag i fund med att jag har gjort det,jag har tappat bort en del av mig själv. Jag känner inte igen mig själv.Och så ska det inte vara,men lätt att bli.
Men man får aldrig glömma bort vem man är,händelse i livet formar en,och förändrar ens vardag. Men det starka i det hela är att man aldrig förändras som person.

Min farmor sa alltid : Fånga dagen,lita inte på morgondagen.
Och det ska jag forsätta att göra.

Men jag tar ett djup andetag kliver upp igen,för just idag som jag kände mig som svagast,känner jag mig just nu som starkast.

Livet är nu,inte sen.Dagen är din,fånga den.

1 kommentar:

  1. du är så klok. och det är även i sina svagheter man kan hitta ny styrka, låter omvänt men kan vara så!

    tyck om du ja, av hela min kropp. kram!

    SvaraRadera