onsdag 20 april 2011

Snart är det påsk,jobbar min sista dag imorgon sen tar jag semester i fyra dagar.

På fredag morgon beger jag mig ner till stockholm med mina bästa ,sanna,lina och elin :)
Vi ska på en kryssning till åbo,och hinna med lite shopping i stockholm,kommer bli en underbar helg! Vi behöver alla komma bort ett tag nu och andas ut och njuta! Hade inte kunnat önska ett bättre sällskap,ni är min vardagliga kärlek :)

Löpningen går bra,ökar distansen och tiderna är oerhört bra,tur man är tränad sen innan.
Men har ju egentligen inga större mål med min löpning mer än att göra det till en vana,det andra är bara för skoj skull. Men jag vill verkligen testa en halvmara :) Men det är så befriande!!

Visste ni att : Utan rätt stöd för brösten under träning.tänjs ligamenten i brösten ut. En effekt som inte går tillbaka. Och om man tränar utan sport-bh kan dina bröst röra sig i sidled,in och ut,upp och ner,så mycket som 20 cm!!!!

Själv har jag haft väldigt stora bröst och nu fått små tack vare träningen,men bröststorleken förändras under hela livet,liksom ditt behov av stöd! Get the right support ;) (inge reklam alls)

Nä nu ska jag sluta och prata om bröst stöd och försöka sova,imorgon blir det lunch med sanna,lina och R! Längtar till fredag!!!!!!

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar