måndag 2 maj 2011

Fenomena ting

Jag har under en lång tid upplevt fenomena ting runt om kring mig. Men för inte så länge sen flyttade jag till ett gammalt hus inne i stan,och saker och ting började hända.

Jag har upplevt beröring,men mesta dels ljud. I går natt,vaknade jag av en värme runt om kring mig,precis som om nån höll om mig,sen fick jag en handdragning genom håret. Då ville jag inte öppna ögonen. Till en början reagerade jag starkt,men nu med tiden så försöker jag bara ignorera det. Men för 3 dagar sen fick min rumskamrat uppleva nåt helt otroligt på kvällen,en ficka vissade sig för han,skratt,ljud och beröring. Eftersom han inte är van vid detta fenomena väsen,så drog han,snabbare än blixten.
Nu har hans mor ringt De Okända,och snart får vi ett besök,vill jag veta vad som försegår runt om kring mig medans jag sover?

Men det är inte bara här det har hänt för mig,upplever även saker hos R. Men det är en annan historia. Kanske är det jag som är haunted?

Känns som om det kommer bli en sömnlös natt...

1 kommentar:

  1. Men vad spännande, gillar sånt jag, du måste berätta vad som hänt hos R när vi ses, kraaam å va inte rädd

    SvaraRadera