måndag 2 maj 2011

Nä!
nu får det verkligen vara nog,jag är en stark människa tack vare allt som hänt,och inget ska få mig att gå under längre. Jag är så tacksam över att jag har ett sånt bra liv just nu,jag är så tacksam över mina vänner,du,ni,min familj och framtiden skiner med strålkastare. Tack för att ni finns! Jag kommer alltid finnas för er! Jag ger aldrig upp igen!


--------------------------------------

Det har varit en bra helg.
I fredags var jag,jonas,sanna,roger,stefan och liza på bio. Vi såg thor i 3D,jag tyckte filmen var jätte bra. Speciellt thors muskelösa kropp ;)
Sen på lördagen var det fest hos krillan,alla var där,drack bärs,grillade och badade,vi blev utkastade,fortsatte festen på rådhusgatan,hann med krogen,han med efterfest.

På söndagen hade vi bakishäng på O'learys,gott! köpte take away kaffe på charm,sen hyrde jag och roger film.Nästa gång ska jag nog inte välja film!
Nu är det maj månad,och idag har det snöat (!),men det försvinner,och nu kan vi bara vänta soliga dagar,ser fram emot sommaren.

Nu ska jag ut och springa!

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar