tisdag 24 maj 2011

Om två veckor tar min kära syster studenten,så hon längtat. Jag längtar också oerhört mycket till hennes stora dag! Sen flyttar hon med pojkvännen till Enköping,kommer sakna henne massor. Men vilken möjlighet,och vad roligt att göra något nytt för båda!

Har nyss avklarat två varv runt sidsjön,blev lite intervall,mitt lår känns fortfarande inte okej,så tog det rätt lugnt. Sanna,lina och sofie var oxå med,men nu får jag tydligen inte vara med dom runt sidjön längre bara för att jag låg 200 meter framför hela tiden,haha! Tycker om mina tjejor!
Får jag upp ett tempo så kan jag inte sluta förns jag är trött. Är en envis jävel.

Haft en familjedag idag,hälsat på mormor och morfar med. Har haft en riktigt härlig ledig dag.
Igår var det jobb sen häng och trägårdarbete,imorgon ska vi kolla på systers mösspåtagning.
Sen ska jag äntligen till frissan och färga håret,längtar efter att få bort denna utväxt från helvetet. (ursäkta mina ordval) men har aldrig kännt mig så ful i håret som nu.
Nu är sommaren verkligen här,och det gör mig otroligt glad!

Lev Väl!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar