söndag 29 maj 2011

Trött är bara förnamnet.

En tröttsam jobb helg,och löningshelg på det. Jag har ont i fötterna.

Har hängt mycket med Paulina i helgen,har varit ute på många roliga äventyr!

Hunnit med lite shopping,och lunch date med vackra Lina. (som även sov med mig i spökhuset )
Igår avverkade jag 11,5 timmars arbete,sen utgång med Karin,vi dansade hela natten,det var verkligen skoj.
I morse hade jag frukost date med R och danne,åt en toast på waynes. Sen drog vi upp på norra och kollade på folkdans och på gammla hus,söndagar på norra berget is the shiiiet!
Nu har jag nyss kommit hem från jobbet,ska snart se en rulle hoppas jag,lär väl somna direkt.

Är förbannad över att det inte blir nåt lopp i uppsala,hade sett fram emot det så mycket.
Mitt första riktiga lopp,men men det kommer fler tillfällen,ganska snart.

Men...

Ska göra en jätte rolig sak söndagen den 19/6,ska nämligen sjunga på Axels namncermoni. Är så glad att dom frågade mig,kommer bli så fint.

Lev väl!




Denna låt ska jag sjunga,njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar