onsdag 22 juni 2011


Jag,sofie och sanna lyxade till det rejält i lördags,först åt vi sushi,sedan gick vi vidare för efterätt på Barista,efter det gick vi på jack's bar mötte upp fabio,abbas och dawda,surrade massa,vilket resulterade till att vi alla gick och köpte massa gott godis på hemmakväll och gick på bio,vi såg Super 8,den var riktigt bra.

Jag och sanna köpte dom fränaste muggarna. Sanna: Är pandan tjock?
Kassörskan: Ja!
Sanna: Då vill jag ha den!

Sen gick jag och sanna hem och kollade på en till film och somnade.
MYS!

Vi klev upp tidigt på söndag morgon(förvånansvärt tidigt).
Drog ut på Ikea och åt frukostbuffe,oerhört prisvärt och gott,dock en stor besvikelse att det inte fanns laktosfria alternativ
Hann även med lite shopping.

Efter det var det ut till nacka som stod på schemat.för namncermonin för axel.
Det var otroligt vackert,och roligt att se R så stolt gudfar.
Min sång gick bra,Hennings far fällde till och med en tår.



Sen avslutades helgen med pizza film och mys!

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar