lördag 18 juni 2011



Lördag,jag är ledig,det regnar ute. Solen vägrar komma fram,ibland avkyr jag svensk sommar,men kan inte hjälp att jag älskar den såååå mycket oxå. Kanske för att jag får uppleva sommaren med dom bästa någonsin,livet känns perfekt med er.


Snart har jag semseter,jag och sanna har semester samma vecka,undra vad vi ska hitta på för något roligt,bara jag som vet ;)

Köpte mig ett träningskort på Ego i går,det var det gymet som vann i min egna tävling:)

Imorgon är det axels namncermoni,längtar verkligen. Dock slog insikten just in,att jag ska sjunga inför alla,en låt,en heeeeeel låt. Tur jag har sanna och R,dom är verkligen bäst.



Och på onsdag ska jag spela Bongo trummor på P4 live,haha Jag älskar mitt nya sätt att leva.


Snart är det midsommar,då ska vi ut till björkön och åka båt,wakeboard,och festa :) Kan inte bli bättre!


Nu ska jag ner på stan och käka Sushi med Sanno!


Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar