fredag 23 september 2011

Års Budgeten är snart klar,om en liten stund får jag ta helg.
Jag ska inte tänka en tanke alls på det här,bara koppla bort allt och njuta av helgen.
Har varit en grymt hektiskt vecka,och tack R för all hjälp! Det är ju inte det lättaste att man har näst in till heltids jobb på allt det här.Puh!

Träningen har gått bra,tur jag hinner med ett pass om dagen iaf,annars hade jag gått under.
CXWORX var hur grymt som helst,dock var gummibanden lite jobbiga men herregud vad det tog i magen,nästan så man ser att jag fått ett 6pack snart ha ha!

Ikväll ska vi alla käka middag hos mig och spela sällskaps spel,riktigt Fredagsmys.
Och imorgon är jag och R bjuden på middag ute på Alnö hos Henning och Fanny,ska bli riktigt trevligt,får man mysa lite med Axel också.

På söndag återgår jag till arbetet igen,snart är det verkligen igång. Helt OVERKLIGT!
Jag får en rysning genom ryggraden,är jag redo?
Men jag är glad att jag är så envis,stark och har en vilja av sten,för JAG klarar av vad som helst!

Den här videon ger mig Motivation.


Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar