tisdag 27 september 2011

En solig höstdag.

Den eviga väntan på svar tär på mig. Jag vill Nu NU NU!

Idag skiner solen,det är vackert ute,kylan smeker både kind som hår,idag är det Peters 30 årsdag.
Världen är orättvis,du skulle ha varit här och firat idag.Så skulle det alltid ha varit,precis som mina syskon alltid kommer firas,jag håller hårt,jag kan nästan inte släppa,jag vägrar släppa,kan någon tala om för mig att vi alltid kommer firas.
Jag tänker på dig varje dag Peter,jag önskade att jag hade haft mer tid med dig,och jag kommer alltid finnas här för din fina familj <3 Vaka över oss idag,låt det inte regna. <3<3<3<3

Idag är jag ledig,har två fika dejter,träning och en annan grej på mitt schema. Annars är det en rätt lugn tisdag,och det behövs. Har äntligen beställt mina egna tränings kläder på store.nike.com,lite roligt faktiskt att kunna göra nåt som är ens eget.

Måste säga att jag är måttligt fascinerad av alla som springer långa lopp,att dom orkar. Det är otroligt fränt,en dag kanske jag också orkar!

Nu ska jag ut i solen,njuta varje sekund. Ta aldrig livet för givet.

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar