onsdag 7 september 2011

Jag är lite smått förälskad i hösten.


Ja jag ska nog erkänna och säga att det är jag nog. Men förstå mig rätt, jag älskar verkligen sommaren och skulle jag få bestämma så skulle det vara sommar jämt.

MEN,hösten har sin charm. Jag vill bara mysa hela tiden,med dig.
Te,tjocka strumpor,fina kängor,söta mössor,baka massa kakor,ljus,färger,mysiga stunder vid brasan,film,halsdukar,och massa mer.

Vi är inne på september månad,tiden går för snabbt. Jag vet inte om jag känner för att blogga ingen men gör en test. Har så mycket att stå i nu,jobb,träning,snart utbildning till PT,öppna eget.
Bollarna rullar och jag ska bara försöka fånga en i taget,tar jag alla på en gång,så kommer det verkligen bli obalans !
Men nu är jag 25 år,kör kortet är på ingång(dock lite sent ;p) Det är nu livet börjar! Jag har tagit mitt största kliv någonsin,och det finns ingen återvändo.

Har fått jordens finaste lägenhet,i ett kanon läge. Topp renoverad! Jag trivs som fisken i vattnet! Allt är toppen nu!

Nu behöver jag bara dig,men du är snart hemma igen :)

Tack alla mina underbara vänner för en fantastisk sommar,ni är guld värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar