måndag 12 september 2011

Les Mills

Löven faller från träden och jag längtar tills imorgon!!

Har nyss varit på Linas Spinning och Core pass,alltid lika bra! Hon är galen :)Man blir så pepp!
Med idag var det sista gången på detta Core pass,då dom ska utveckla core träningen till nåt som heter CX30,ska verkligen bli spännande att testa på. Jag älskar att tänja på mina gränser. Så på måndag står jag där först!

Har fått hjälp med ett nytt tränings schema nu,som innehåller både löpning,spinning och gym! Måste arbeta upp mina arm muskler också. Så jag ser redan resultat efter 2,5 vecka!
Jag älskar verkligen att träna,om jag kunde så skulle jag träna jämt! Och det är så roligt att jag har glöden kvar efter så långt tid.





Nu ska jag sova,så det blir imorgon någon gång,och du kommer hem :) Besos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar