torsdag 6 oktober 2011

7/10


(Denna bild tog jag nyss,höst färgerna på löven har en sån fin kontrast mot den svarta himlen.Sen har vi mina nya converse som jag fick av R från Las Vegas,jag älskar dom,tack!)

Klockan är 00:33,kom nyss hem från jobbet. SÅ trött!

Igår morse fick jag ett samtal om villa brand i Bergeforsen,samma gata som mamma bor.
Jag tok ringde,och ringde men inge svar,jag trodde att min familj var förlorad. Paniken steg sig,jag kände mig svimfärdig,tillslut fick jag tag på min mamma,lättnaden kom. Det var huset bredvid som brunnit,och inge kom till skada förutom en hund som somnat in. Jag var alldeles skakis i kroppen.
Verkligheten kom ikapp mig,fan! Vad som helst kan hända,man måste verkligen ta vara på all tid man har. Jag älskar min familj så otroligt mycket,ni är den bästa man någonsin kunnat önska sig.


Men morse fick jag ett annat samtal som gjorde mig så otroligt glad,jag är en av finalisterna till en stor tävling om mitt företag,och har där med chansen att vinna en stor summa på 200 000 kronor.
Jag blev svimfärdig,fast på ett helt annat sätt,jag ler fortfarande. Den 18/10 ska jag och förhoppningsvis R på södra och bli bjuden på en fantastisk kväll,och hoppas att jag kammar hem vinsten. Allt är så nytt,allt är så spännande.

Man har verkligen sina up´s and down´s,men...

Jag är så Glad just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar