måndag 10 oktober 2011

Fokus!


Då var det måndag igen.

Helgen passerade väldigt fort förbi.

I Fredags såg Roger,Jonas och Jag kanske jordens sämsta film. Angry driver.

Men vi fick oss en hel del goa skratt åt den iaf.

I lördags morse var jag först på Spinning. Ego firade 30 år så var på Dj spinning,en rolig upplevelse. Sen var jag med Lina hela dagen,först bjöd hon på lunch sen gick vi vidare till Sanna för lite Go fika. Sen bestämde vi oss för att gå ut och ta en öl,gott var det.
I går hade jag och Sanna häng hos Lina,lagade mat surrade,och gick sedan upp till Roger för att se två filmer. Riktigt mysigt :) Och mycket svullning blev det! Gott!

Nu är det måndag och en ny vecka med träning,förberedning och massa planeranden. Måste skriva ett sorts tal också till prisutdelningen,är så nervös,måste fokusera. Men allt annat är så mycket roligare. Fokus! Nu ska jag göra mig ordning för att senare fika på stan med Roger och Rikard.

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar