tisdag 18 oktober 2011

Det prirrar i min mage.




(några bilder från helgen)

Jag är så nervös!
Hade så svårt att somna igår kväll,vridit och vänt tills jag total däckade.Och vaknade i morse av samma nervösa känsla i magen,men efter ett samtal med Roger så kändes det genast mycket bättre,han är fantastisk. Han skulle ha varit med ikväll men åkte tidigt igår morse till Helsingborg för att jobba i 12 dagar,han är så duktig och jag är så stolt :)

Ikväll ska jag verkligen kamma hem stor vinsten,och mingla och skapa nya kontakter. Hoppas att min idé och att mitt företag når hela vägen. Håll tummarna för mig!

Helgen som var:
I fredags jobbade jag lunch,slog nog rekord på antal gäster. Var helt slut när klockan slog 17:00 och jag fick kliva av. Men då fick jag en trevlig överraskning ,Carro och Jonte kom in och åt på mitt jobb och talade om att nu ska vi åka och klättra på Sundsvalls klätterklubb. Så det var bara att åka hem och byta om och mötas där,var en spännande känsla,har aldrig tidigare i mitt liv klättrat,är uppväxt av att min mamma klättrade mycket när hon var yngre men själv har jag aldrig testat. Vi testade på nåt som heter bouldering,otroligt svårt! Men ack så kul.
Hade så ont i fingrarna senare på kvällen och dagen efter började träning värken kännas av.
Vi lyckades tajma in på deras fredags fräsch tävling,där man tävlar i olika leder och grader,klarade av en del men var väldig fascinerad av andra som var där som klättrade som apor rättare sagt :) Nästa gång får jag nog testa att klättra med rep!

Efter klättringen for jag hem till Lina för att ha en mys kväll med henne och Sanna,vi åt massa gott och såg på massa avsnitt av SATC,medans killarna var och hade bastu kväll hos mellis.

I lördags for Jag,Rikard,Lina och Sanna en sväng på birsta,hälsade på Roger som jobbade och inhandlade lite gotta från systemet. Senare på kvällen var det förfest hos Rogga och sinnes vad kul vi hade.
I söndags vaknade vi med en huvudvärk utan dess like men var bara att börja städade efter dagen innan,sen mystes det på bara. Jag,Jonas och Roger lagade ihop en god middag.

Nu måste jag göra mig klar,det här håller inte.
Besos!

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar