söndag 23 oktober 2011

kexchoklad blåbär

Jag har blivit beroende av kexchoklad blåbär,inte OK! men så gott!:)


Jag har haft en givande vecka och helg.
*Var med i tävlingen,kammade inte hem stor vinsten men kom på 10de plats av 100 och dom som jag tävlade mot var fysiker,att jag ens kom med bland dom är helt fantastiskt. Vann dock lite andra saker.
*Haft mitt första PR och marknadsförings möte på Åkroken Business Incubator.
*Jobbat arslet av mig hela veckan och helgen.
*Hunnit med mer möten och sammanträffar och planeringar.
*Planerat in mera möten och en deadline då allt måste vara klart till ett återmöte på Åkroken.
*Knappt hunnit med att träna alls.
*Hunnit med att umgås med underbara vänner.


Och nu är det ny vecka igen(!).
Idag har jag varit hel ledig,från alla ansvar och planeringar. Så igår kväll spelade vi Alfabet i hos Ida och idag drog jag på invigningen på Dollar store,och det gör jag nog aldrig om!
Hunnit med spinning pass och allt tråkigt som hemmet behöver för att se ut som ett hem.

Imorgon fyller min kära mor 45! Men då jag jobbar hela dagen,och sedan ska på smink kväll hos älskade lotta på rådis,så är det bestämt att vi firar henne på fredag. Då mor min för övrigt anordnar årets Halloween fest,hon lägger ut en jädra slant på att spexa till det,och det blir alltid lika roligt. <3

Nu blir det sömn och ljudbok i mina öron.

Lev väl!

Snart kommer R hem :) längtar!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar