fredag 4 november 2011

Chai Buddha


-Är förmodligen den bästa te sorten jag någonsin testat. Och den passar perfekt nu,man får en sådan jul känsla av lukten. Nästan så man vill att det ska börja snöa,men bara nästan!

Jobb vecka som vanligt,inge annorlunda alls. Hunnit med träning,testade ny instruktör i onsdags,riktigt bra All terrain pass,innehöll alla ökningar och lite till som man vill ha under ett pass. Var riktigt mör i benen efter,och det gillar jag!
Kort efter det sprang jag vidare till Lina som skulle bjuda på middag. Vi drack rödvin och surrade på alla tjejer,riktigt lyckad kväll. Tack!

Igår var R ledig så han och jag tog en hel dag på stan,utforskade Thailand och dess mat kultur,testade vinter jackor. Hittat min, kostar bara 4500:- Bah! Vandrade runt på kulturmagasinet,kollade på utställningar,mycket intressant. Fikade,läste böcker,läste och kollade på bilder om Sundsvalls historia. Jag hade verkligen glömt bort hur roligt och intressant det är. En hel dag bara försvann,men det var så fruktansvärt mysigt,kvalitetstid. Vi avslutade dagen på mitt jobb med ytligare en kaffe,sen var det bara att kliva på. Var inte alls motiverad,hade velat lagt mig framför brasan och somna till en film. Men kvällen gick bra och jag har fantastiska arbetskamrater.

Idag är det FREDAG. Vankas jobb helg för min del,men ikväll efter jobbet blir det en sväng förbi Älskade Sofie som flyttar till ny lägenhet idag ! Trevlig helg alla!

Lev väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar